Wednesday, April 8, 2009

GTN Water Filter

GTN NANO ORP ALKALINE ENERGIZED WATER SYSTEM

Selari dengan kemajuan Nano, GTNwide Marketing Sdn Bhd menggabungkan teknologi moden,inovasi saintifik dan kemajuan era NANO dan juga teknologi ORP,maka ia dapat mencapai matlamat membersih, mengalkali dan memberi tenaga kepada air yang diminum secara optimum kepada setiap pengguna.

Produk baru, GTN Nano Orp Alkaline Energized System iaitu teknologi penapisan air terkini daripada Jepun yang mengutamakan kualiti, dan yang paling penting pada harga yang amat menakjubkan. Memiliki 6 penapis yang mampu menyingkirkan segala kotoran.

Sistem perawatan air GTN ini mampu dimiliki oleh setiap keluarga, kami memberikan kualiti yang terbaik pada harga yang amat rendah.
iaitu pada RM950 sahaja


PERHATIAN!!

Pernahkah anda bayangkan keadaan air kita?dapatkah anda lihat dengan mata kasar anda?betapa bersih air yang anda minum?untuk keluarga anda dan juga anda sendiri untuk kegunaan harian anda. Masalah keracunan, bekalan air kotor. Anda mungkin dapat atasi masalah ini.



FUNGSI SETIAP PENAPIS DAN RAWATAN ORP




Penapis A - Menapis keladak, Karat, Kotoran dan menapis segala pepejal.
Membuang segala klorin


Penapis B -
Menyingkirkan warna,klorin,toksik dan benda organik.
Melembutkan air


Penapis C-
Berupaya membuang besi berat seperti, tembaga, timah
Membuang 120 jenis bahan organik.



Penapis D -
Menukar air gergasi kelompok molekul kepada kelompok bersegi
enam kecil yang dengan mudah menelap manusia yang terus
membran sel untuk menjalankan tindakan yang metabolik


Penapis E-
Bantuan dalam penyahtoksikan dengan meningkatkan metabolisme.
Meningkatkan sel tenaga, air aktiviti dan air pengion. Menghasilkan
hidrogen aktif untuk mengurangkan keupayaan elektrik kepada
negatif untuk meneutralkan radikal bebas dalam badan.
Menghasilkan
bahagian ion negatif dengan satu peningkatan dalam oksigen terlarut.


Penapis F -
Edaran meningkatkan, melegakan kecergasan mental dan
memperkukuhkan dan fungsi sistem imun. Pengurangan klorin tinggi
dan berkesan mencegah pertumbuhan bakteria. Meningkatkan air aras
oksigen.




KEBOLEHAN GTN NANO ORP ALKALINE ENERGIZED WATER SYSTEM!!!!!


  1. Menghasilkan komponen bersifat Nano dan kandungan oksigen yang tinggi.
  2. Kandungan bio-tenaga yang berganda, meningkatkan keaktifan sel-sel tubuh badan serta Membekalkan kekayaan bahan-bahan mineral dan nutrien.
  3. Kualiti air bertenaga meningkatkan metabolisme, melancarkan sistem peredaran darah dan memperkuatkan sistem imunisasi badan.
  4. Nilai pH yang cenderung kepada beralkali setara dengan keperluan badan. Amalan minum air Bio Aura dapat memberikan kesan terapi terhadap susuk badan yang berasid.
  5. Menjamin kecantikan dan kehalusan kulit serta kesegaran makanan




APAKAH SISTEM ORP ?
KEUPAYAAN PENURUNAN PENGOKSIDAAN (ORP)

ORP adalah satu tenaga keupayaan yang disimpan dan kesediaan menjadi meletakkan untuk kerja.ia tak semestinya bekerja. tetapi kita tahu bahawa tenaga ada di sana dan kita dapat mengukur nya. Kita dapat melihat potensinya dengan memantau tekanannya. Jika anda mengembungkan sebiji belon, terdapat satu tekanan udara di dalamnya. selagi udara didalam belon tidak dilepaskan, tekanan dapat disukat. semasa udara didalam belon dikeluarkan, tenaga keupayaan ini akan menjadi tenaga kinetik. Dalam syarat-syarat elektrik, tenaga keupayaan dapat disukat. Apabila kita menggunakan “potensi” dalam menghuraikan maksud ORP, kami sebenarnya bercakap tentang keupayaan tenaga elektrik yang dinyatakan dalam ukuran volt.



APAKAH TEKNOLOGI NANO?


Teknologi Nano, revolusi terkini yang membawa kepada kemajuan dunia dalam abad ke-21 ini. Ia berasal daripada perkataan Latin, dengan cirinya yang bersaiz KECIL - 1 nanometer = 0.000000001 meter

Ini jelas menunjukkan betapa kecilnya saiz nano, sehingga mencapai 1000 kali ganda lebih kecil daripada diameter rambut manusia





Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi

nabil-0173794501