Friday, June 26, 2009

Perhentian Holiday

Assalamualaikum..lme sudah beta tidak singgah ke ruang cot-cet nabil ni..haha..
bila ekh, aku pun dah lme..tp semasa cuti sem baru2 ni, aku bersama kwn2 g perhentian.siyook la wo.

dlm 12 owg yg sertai, 9 laki n yg lbey ppuan.
hee...

mmg indah la n cantik r tmpt mkn ni oi...mmg aku sarankn kowg g la.

ktowg g perhentian ni sbb nk release tensen n rapatkn perhubungan ktowg.da goyah ni..haha..
nk knal dgn rapat kwn2 aku ni..kn..siyok..

tataw nk cte ape, just kowg enjoy la gmbr ni.pnat r nk menaip..haha



aku bersama alan terjun ke laut..huwa!siyok2!!
kowg tgk btol2, sape yg cover perot?perot gua dh tentu lah pling kacak..haha
i noe wht u thnkng!! heeee
aduuuuuh..lawa la kn?...wa da ckp dh

juara kayak...(shafri loser)
hehahaeheuhe.......
rehat jp, cover2.
shah!! superstar aku ni








alan, sakit jobo ku

syiurrrr...