Saturday, March 26, 2011

Faizah Masood @ Makcu aku kahwen laaaaaaaa

Sabtu 19-3-11, detik bersejarah bagi makcikku pekjah! haha...atau pun dikenali sebagai Faizah Masood. Kerana beliau telah selamat menjadi milik olang ma..haha... Dengan pilihan hati beliau iaitu Ridzman. Beliau telah berkenalan dgn suami beliau semasa berkerja di kl. tataw la detail dowg kenal cmne kn..Mcm2 dugaan psngn ni..gue pun bsyukur yg dowg telah bersama..



So nk cerita pd majlis perkahwinan beliau, ktowg meraikan habis2san...lol...maklumla makcik aku ni anak bongsu, so last ceremony la kn... 


Bermula pd Jumaat, rombongan nikah dr kedah smpai, pihak lelaki ni.so mereka sah jd suami isteri pd jam lbey kurang 3.30 ptg..hehe

 dr kri pak long, bapa ridzman(azahari), pak uda, tok imam

ridzman kai songkok tu







Kemudian, ada majlis khatam al-quran..... sume sepupu aku yg kecil2 msuk..aku xmsuk sbb da khatam..haha..ni ckit gmbr mse mlm berkhatam tu..


dr atas kiri- lutfi,ridzman,makcu,ariff
dr bwh kiri- farahana, inta, farah,iera, ieqa


kan men lg iera


turn fara plak nie..menggeletar suara dia mse ni..hehe


intan kyusuk 

So, ponat la nk taip..kowg tgk la..gmbr swaktu mjlis kawen beliau...